אמא של לי-שי

זנות
אורך: 304 מילים

אמא של לי-שי

זנות - אמא של לי-שי

זה לא היה עוד אחד מהבילויים בדירות דיסקרטיות בחיפה , זו הייתה אמא של לי-שי, החבר הכי טוב שלי. וללא ספק זהו הסוד היחידי שאני מסתיר מלי-שי.
באותו היום פגשתי אותה במעלית ביציאה מחדר הכושר. אני סיימתי אימון והיא סיימה את שיעור היוגה. היא חייכה ושאלה לשלומי ונכנסנו שנינו למעלית. היא החמיאה לי על השרירים, והוסיפה ”בטח יש לך כבר קוביות בבטן“. זה היה קצת מוזר, אבל אז היא נתנה איזה ליטוף על הבטן שלי; דבר שמייד הרגיש מוזר ואפילו קצת מביך.

הגענו אל קומת הקרקע והיא שאלה אותי אם אני צריך טרמפ הביתה. אמרתי לה שאני אשמח וצעדנו לעבר רכבה. זו פעם ראשונה שראיתי אותה בבגדי אימון צמודים ואני חייב להודות שהיה לה תחת יפה וממוצק.

נכנסו לרכב והיא התניעה. היא החלטה לנהוג וניהלה איתי שיחה. אך באופן טבעי ומוזר למדי היא ליטפה לי את הרגליים. זה היה מביך אבל זה חרמן אותי והיה ניתן לראות זאת בקלות דרך בגדי האימון.

ברמזור היא הייתה אמורה להמשיך ישר, אך במקום זאת פנתה ימינה לכיוון ביתה. רציתי להגיד לה שהיא התבלבלה אבל האינסטינקטים שלי אמרו לי לשתוק. האצבעות שלה נגעו קלות בזין שלי, היא הסתכלה אליי וחייכה.

היא החנתה את רכבה ושנינו יצאנו מהרכב ועלינו אל ביתה, בלי הסברים מצידה ובלי שאלות מצידי.

היא הניחה את החפצים שלה על הכיסא וצעדה לעבר חדר הרחצה בלי להגיד שום דבר. היא השאירה את הדלת פתוחה ואחרי מספר שניות שמעתי את זרם המים. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, הלב שלי דפק כמו משוגע. הייתי צריך לקחת נשימה עמוקה ולעשות את מה שכל גבר היה עושה – להיכנס באומץ לחדר הרחצה.

היא עמדה שם תחת זרם המים ששטף את החזה המושלם שלה. היא חייכה ואמרה לי בו תשטוף את הזעה. הורדתי במהירות את הבגדים, ומייד מצאתי את עצמה בסיטואציה שבה היא עומדת על ברכיה ומעניקה לי מציצת בוקר מושלמת. אל האמנתי שהזין שלי נמצא בתוך הפה של אמא של לי-שי והיא מתענגת עליו.

נשים אמריקאיות הן קלות

זנות

נערות ליווי: העולם השנוי במחלוקת של חברות בתשלום זנות - נערות ליווי: העולם השנוי במחלוקת של חברות בתשלום

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי או קורטיזניות, היו חלק מההיסטוריה האנושית במשך מאות שנים. מתרבויות עתיקות ועד לחברה המודרנית, הרעיון של חברות בתשלום תמיד היה קיים בצורה זו או אחרת. עם זאת, בתקופה האחרונה, נערות ליווי מתמודדות עם ביקורת מוגברת וביקורת על מעורבותן…

זנות

לחקור את העיר התוססת של תל אביב, ישראל זנות - לחקור את העיר התוססת של תל אביב, ישראל

ישראל היא מדינה הידועה בחשיבותה ההיסטורית והדתית, אך יש עיר אחת במיוחד הבולטת כמוקד שוקק וקוסמופוליטי - תל אביב. ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב מכונה לעתים קרובות "העיר שלא ישנה לעולם" ולא בכדי. מחופיה המדהימים ועד חיי הלילה התוססים שלה, תל אביב מציעה…

זנות

כוכבות פורנו: מבט מקרוב לעולם הבידור למבוגרים זנות - כוכבות פורנו: מבט מקרוב לעולם הבידור למבוגרים

כשאנחנו חושבים על כוכבות פורנו, אנחנו חושבים לעתים קרובות על אנשים היפר-מיניים עם גוף מושלם, המופיעים מול המצלמה להנאתנו. אבל האמת היא שיש הרבה יותר בעולם הבידור למבוגרים והאנשים שבוחרים לפתח בו קריירה. ככל שהחברה הופכת פתוחה יותר ומקבלת יותר את הביטוי המיני, תעשיית כוכבות…