אתה אוהב לזיין או שאתה מכור?

זנות
אורך: 312 מילים

אתה אוהב לזיין או שאתה מכור?

זנות - אתה אוהב לזיין או שאתה מכור?

חולה על זיונים… מכור לסקס… חייב לזין אחרת אני מת… אלו הם משפטים רגילים שאפשר לשמור בכל שיחה של חברה צעירים. בוודאי שמעתם זאת לא מעט בשיחות לילה בטירונות ובכל מפגש של חברים. כולנו אוהבים לזיין. אנו נוהגים להשתמש במילים שונות על מנת לתאר את ההתלהבות שלנו מסקס.
ההתלהבות מסקס היא דבר טבעי, ואפילו בריא. ובהחלט יש מה לדאוג כאשר אדם אינו מתלהב מסקס. כנראה שיש שם איזו בעיה המפריעה לו לממש את המיניות שלו. אבל לא זו הבעיה שעליה אנו רוצים לדבר עכשיו.
הפעם אנחנו רוצים לדבר על התמכרות אמתית לסקס. ותאמינו לנו שמדובר בבעיה חמורה. גם אם אתם הולכים כל שבוע לדירות דיסקרטיות בחיפה, אנו מבטיחים לכם כי ההתלהבות וההנאה שלכם מסקס היא לא התמכרות. גם אם יש לכם חברה כוסית ואותם רוצים לזיין אותה כל יום 3 פעמים, זו עדיין לא התמכרות.

אז מתי מדובר בהתמכרות לסקס?

 

אחד המאפיינים הגדולים של התמכרות לסקס היא ההתנהגות חסרת האחריות. כלומר ישנו דחף כל כך גדול למלא צרכים רגשיים באמצעות יחסי מין, מבלי לקחת בחשבון את ההשלכות. מכורים לסקס הם בעלי סיכוי גדול יותר להיתפס במקום ציבורי או במשרד, לקיים יחסי מין לא מוגנים ולחלות במחלות מין. וכמובן גם הריונות לא רצויים.

בעוד רובנו מקיימים יחסי מין על מנת לספק צרכים מיניים, המכורים למין מספקים צורך רגשי. יחסי המין כמובן לא מספקים את הצורך הרגשי, אך הם מרגישים דחף להמשיך לקיים יחסי מין עם עוד ועוד אנשים על מנת לנסות להרגיע את אותה מצוקה נפשית.

בעוד יחסי מין מזוהים עם הנאה, אצל המכורים הם מזוהים יותר עם תחושות של אשמה, חרטה ובושה. אלו הם לא הגברים שמתרברבים בזיונים שלהם ומספרים לכולם, בדיוק להפך, הם צפויים לנסות להסתיר זאת. אם מישהו אמר לכם כי הוא מכור ליחסי מין, ככל הנראה הוא ממש לא.

התמכרות בעייתית זו מקשה על המכורים לבנות מערכות יחסים בריאות. הם תמיד יחפשו עוד סיפוק במקומות אחרים, כולל עם אנשים זרים. הם אפילו מקבלים סיפוק מהסיכון הקיים ביחסי המין. זוהי בעיה גדולה הדורשת טיפול.

נשים אמריקאיות הן קלות

זנות

נערות ליווי: העולם השנוי במחלוקת של חברות בתשלום זנות - נערות ליווי: העולם השנוי במחלוקת של חברות בתשלום

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי או קורטיזניות, היו חלק מההיסטוריה האנושית במשך מאות שנים. מתרבויות עתיקות ועד לחברה המודרנית, הרעיון של חברות בתשלום תמיד היה קיים בצורה זו או אחרת. עם זאת, בתקופה האחרונה, נערות ליווי מתמודדות עם ביקורת מוגברת וביקורת על מעורבותן…

זנות

לחקור את העיר התוססת של תל אביב, ישראל זנות - לחקור את העיר התוססת של תל אביב, ישראל

ישראל היא מדינה הידועה בחשיבותה ההיסטורית והדתית, אך יש עיר אחת במיוחד הבולטת כמוקד שוקק וקוסמופוליטי - תל אביב. ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב מכונה לעתים קרובות "העיר שלא ישנה לעולם" ולא בכדי. מחופיה המדהימים ועד חיי הלילה התוססים שלה, תל אביב מציעה…

זנות

כוכבות פורנו: מבט מקרוב לעולם הבידור למבוגרים זנות - כוכבות פורנו: מבט מקרוב לעולם הבידור למבוגרים

כשאנחנו חושבים על כוכבות פורנו, אנחנו חושבים לעתים קרובות על אנשים היפר-מיניים עם גוף מושלם, המופיעים מול המצלמה להנאתנו. אבל האמת היא שיש הרבה יותר בעולם הבידור למבוגרים והאנשים שבוחרים לפתח בו קריירה. ככל שהחברה הופכת פתוחה יותר ומקבלת יותר את הביטוי המיני, תעשיית כוכבות…