סקס ושתיית אלכוהול

זנות
אורך: 299 מילים

סקס ושתיית אלכוהול

זנות - סקס ושתיית אלכוהול

בכל הנוגע לסקס ושתיית אלכוהול ישנן דעות שונות. יש אנשים אשר אוהבים איזה כוס יין לחמם את האווירה, ויש כאלו שאינם אוהבים זאת. וכמובן ישנה את השאלה האם אלכוהול משפיע על הביצועים. אבל הפעם אנחנו לא רוצים לצלול אל תוך הדברים הללו. הפעם אנחנו רוצים לדבר על בעיה אחרת המזוהה עם סקס ושתיית אלכוהול.

המחקרים מראים כי ישנו סיכוי גדול יותר שתקיימו יחסי מין לא מוגנים כאשר מעורבת בכל שתיית אלכוהול, דבר המגביר את הסיכוי להריונות לא רצויים ומחלות מין.

לא צריך להיות גאון בשביל להבין שאלכוהול פוגע בשיקול הדעת שלנו. וכאן גם אפשר להזכיר את זה שלפעמים זה גורם לנו להיכנס למיטה עם בחורות שלא היינו נכנסים איתן למיטה בנסיבות אחרות. וזה כמובן עובד בשני הכיוונים.

זה לא מפתיע שאלכוהול גורם לנו להתנהג בחוסר אחריות, אך החוקרים החליטו לבחון זאת בגישה יותר מדעית. הם ביצעו 12 ניסויים בנושא. בניסויים היה קבוצה אחת של אנשים שצרכו אלכוהול, וקבוצה אחת שלא. אין מדובר בכמות גדולה, אחוז האלכוהול בדם עמד על 0.1, דבר שאינו נחשב גבוה.

אך מסתבר שגם האחוז הקטן של האלכוהול העלה ב 5% את הנכונות של המשתתפים לקיים יחסי מין לא מוגנים. זהו נתון מדאיג מאוד. יש לציין כי המחקר נעשה במסגרת מחקר החוקר את התפשטות מחלת האיידס, ולכן זוהי סיבה גדולה לדאגה. איננו אומרים לכם לא לשתות, אך חייבים להיות מודעים לכך ששיקול הדעת שלכם נפגע. שום דבר הוא אינו תירוץ ליחסי מין לא מוגנים.

עבור אלו הנוהגים לבלות עם נערות ליווי בחיפה, בהזדמנות זו נציין גם כי שתיית אלכוהול היא אינה דבר מקובל. שם אין סכנה של יחסי מין לא מוגנים, נערות הליווי מקפידות על הזהירות ויש להן מודעות גדולה לנושא. אך למרות זאת, ישנן סיבות רבות מדוע בטוח יותר לקיים יחסי מין ללא השפעת אלכוהול. לכן לא מקובל להגיע אליהן במצב שיכרות והן עשויות לסרב לפגישה במידה והן יראו שזה המצב. זה מאוד לא מכובד להגיע שיכורים לפגישה איתן.

נשים אמריקאיות הן קלות

זנות

לחקור את היופי והמגוון של העיר חיפה בישראל זנות - לחקור את היופי והמגוון של העיר חיפה בישראל

כשחושבים על ישראל, תמונות של אתרים דתיים עתיקים וערים שוקקות חיים עשויות לעלות בראש. עם זאת, לאורך חוף הים התיכון היא פנינה כי לעתים קרובות מתעלמים - העיר חיפה. עם היסטוריה עשירה, נופים מדהימים וסצנה תרבותית תוססת, חיפה היא יעד חובה לכל מטייל. ממוקמת באזור…

זנות

נערות ליווי: לחקור את עולם החברות המקצועית זנות - נערות ליווי: לחקור את עולם החברות המקצועית

בחברה של היום, המונח "ליווי" מעלה דימויים של פעילויות בלתי חוקיות ומפעלים מפוקפקים. עם זאת, המציאות היא כי קיימת תעשייה הולכת וגדלה של חברות מקצועית הפועלת במסגרת החוק ומספקת שירות בעל ערך ללקוחות. נערות ליווי, בפרט, הן קבוצה מיוחדת של אנשים המציעים חברות ובידור ללקוחות…

זנות

תל אביב: העיר התוססת של ישראל זנות - תל אביב: העיר התוססת של ישראל

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין שוקק הממוקם לאורך חוף הים התיכון של ישראל. עם אוכלוסייה של מעל 4 מיליון תושבים, היא העיר השנייה המאוכלסת ביותר במדינה, מיד אחרי ירושלים. ידועה באנרגיה התוססת שלה, בתרבות המגוונת ובחופים היפים שלה, תל…